HTML/JavaScript

Thursday 3 March 2011

Justin Bieber: Saya Minta Maaf

Los Angeles (ANTARA News) - Justin Bieber, Rabu, meminta maaf karena menunjukkan jari tengahnya (simbol lucah)kepada paparazzi yang berkerumun di keliling bintang pop dan kekasihnya itu setelah majlis makan malam ulang tahunnya di Los Angeles.

Pertengkaran itu terjadi pada Selasa malam ketika Bieber dan bintang Disney Selena Gomez meninggalkan sebuah restoran Itali tempat mereka merayakan ulang tahun ke-17 nya.

Bieber yang kesal melakukan gerakan spontan ketika dia mengambil kereta mereka dan Gomez menutupi wajahnya. Kejadian itu adalah sesuatu kejutan bagi mereka kerana sebelum ini dia tak pernah merasa terganggu.

"Saya minta maaf," tulisnya dalam Twitter-nya, Rabu. "Ini sukar bagi saya tapi saya tahu yang lebih baik daripada bereaksi dengan marah. "

Dia menambahkan bahwa kehidupan itu "naik dan turun" .saya akan belajar dari kesalahan itu.
dari segi positif, ia mengatakan kepada 7.8 juta orang pengikutnya di Twitter , mereka telah mengumpulkan lebih dari 40 ribu dolar AS untuk amal yang menyediakan air bersih ke negara-negara miskin.

No comments:

Post a Comment