HTML/JavaScript

Sunday 8 April 2012

Ada wanita cantik bantu orang cacat beronani


Jasa membantu beronani untuk orang-orang cacat, "whitehands" baru-baru ini menjadi topik yang panas di Jepun yang tidak dapat bermasturbasi secara normal.
Ditujukan sebagai gerakan amal pada tahun 2008, jasa ini mulai merebak menjadi sukses dan memberikan layanannya di 18 daerah Jepun.
Salah seorang mendapat perkhidmatan ini ilah seorang lelaki di usianya yang ke 40.Dia telah menggunakan jasa ini selama 3 tahun terakhir, dia merasa menderita sebelum mendapatkan jasa ini dan sangat berterima kasih kerana ada jasa seperti ini untuk pelepasan seksualnya. "Orang cacat memiliki dorongan yang sama dengan laki-laki lain. Saya pikir Anda masih harus mencoba untuk mencari kekasih, tetapi ketika itu tidak mungkin layanan perawatan seperti ini benar-benar membantu. Saya berharap masyarakat menjadi lebih memahami keperluan seksual orang cacat"
Untuk ini pesakit harus membayar ¥ 3500 selama 15 minit, ¥ 5500 untuk 30 minit dan lebih dari ¥ 10.000 selama satu jam, tarif yang sebanding dengan pelayanan kesihatan persalinan normal. Situsnya boleh agan lihat disini www.whitehands.jp
sumber : dhaniels.co
 borakkosong

1 comment:

  1. Wah maknyus nih, hehe bukan hanya Cantik saja, tetapi parasnya yang menawan dan juga bentuk tubuhnya yang sangat ideal membuatnya menjadi wanita yang sangat anggun . Ada ndak ya stok perempuan kayak gini hihihi :p mau saya jadiin pegawai cantik buat kerja wkawka
    Makasih ya infonya :)

    ReplyDelete