HTML/JavaScript

Monday 7 May 2012

Subhanallah...Umno Sokong Mamat Jijik Nii..

Isnin, 7 Mei 2012

Subhanallah..siapa mamat nii..??Inilah Raja Gay iaitu Elton John yang telah pun berkhawin dengan kekasihnya seorang lelaki Gay..Raja Gay ini telah dibenarkan oleh Pemimpin Umno serta tanpa bantahan sedikit pun daripada para Mufti Malaysia yang sangat warak dan hebat dengan ilmu agama mereka untuk beliau mengadakan konsertnya di Genting Highland dengan Megahnya..

Apa-apa pun lu orang sendiri boleh pikir..Allah bagi kita akai dan ilmu untuk kita dapat menilai yang mana Warak dan yang mana Wakerak..Yang mana Ulamak dan yang mana Ular Dalam Semak..(Yg sesekali keluar apabila ada habuan..)

5,000 peminat terhibur di konsert Sir Elton John!

Posted by TUPAI

Seramai 5,000 peminat yang membanjiri Arena Of Stars di Genting Highlands malam Selasa lalu bersorak dan menyanyi bersama bintang pujaan mereka, Sir Elton John yang pertama kali mengadakan persembahan di Malaysia.

Konsert Elton John & Band Greatest Hits Tour In Malaysia dimulakan dengan persembahan oleh 2Cellos yang dianggotai oleh dua orang anak muda kelahiran Croatia, Luka Sulic dan Stjepan Hauser.

Penyanyi berusia 64 tahun ini telah menyanyikan 26 buah lagu sepanjang konsert tersebut, antaranya adalah lagu-lagu klasik hits seperti "Saturday Night's Alright", "Candle In The Wind", "Don't Let The Sun Go Down On Me" serta "Can You Feel The Love Tonight" dan juga beberapa buah lagu yang dipetik daripada album terbarunya, "The Union".

Elton John & Band Greatest Hits Tour In Malaysia yang dibawakan oleh Tune Live menyaksikan Elton bergabung bersama ahli kugirannya yang telah lama bermain di sisinya iaitu Davey Johnstone, Nigel Olsson, Bob Birch, Kim Bullard dan John Mahon serta penyanyi latar Rose Stone, Lisa Stone, Tata Vega dan Jean Witherspoon.

Sebelum tiba di Malaysia, Elton telah mengadakan persembahan di Stadium Tertutup Singapura pada 20 November 2011 yang dilaporkan dihadiri oleh 10,000 peminatnya.

Mari kita saksikan galeri gambar sekitar konsert tersebut.










Anda mungkin juga meminati:

No comments:

Post a Comment