HTML/JavaScript

Monday 28 February 2011

Kekasih Ghaddari Mahu Lari


KIEV: Seorang lagi orang kanan Muammar Gaddafi menjauhkan dirinya daripada pemimpin Libya itu.
Seorang jururawat peribadi yang berstatus janda warga Ukraine, Halyna Kolotnytska, 38, menyatakan akan pulang ke negara asalnya sebagai bantahan terhadap Gaddafi. Beliau ialah jururawat dari Ukraine membatalkan ikrar untuk terus menjaga pemimpin Libya, Muammar Gaddafi selepas protes antipemerintah makin serius di negara Afrika Utara itu.

Jururawat peribadi Gaddafi yang berambut perang dan bertubuh seksi itu , Halyna (gambar) menyertai pelbagai pihak, termasuk pegawai kanan kerajaan, diplomat dan juruterbang tentera yang enggan bersubahat dengan Gaddafi.
Menurut sumber, Halyna pernah menjadi kekasih Gaddafi, 68. Selain Halyna, Gaddafi dijaga tiga jururawat lain dari Ukraine.

Halyna membatalkan ikrar untuk terus menjaga pemimpin Libya, Muammar Gaddafi selepas protes antipemerintah makin serius di negara Afrika Utara itu.
Jururawat peribadi Gaddafi berambut perang dan bertubuh seksi itu, Halyna Kolotnytska, kelmarin berkata beliau akan terus berada di sisi pemimpin itu selepas Gaddafi berikrar untuk berjuang habis-habisan menghapuskan tentangan pemberontak . Diberitakan Gaddafi ‘tidak boleh mengadakan perjalanan’ tanpa wanita cantik itu . Wanita ibu tunggal itu arif mengenai rutin Gaddafi, kata dokumen bocor yang didedahkan kepada akhbar the Sun


kredit indahkhabar blog

No comments:

Post a Comment