HTML/JavaScript

Wednesday 22 February 2012

Lelaki Lempar Spaghetti panas ke Wajah Isteri

TRIBUNNEWS.COM - Isidro Curiel, (37), terpaksa berurusan dengan polis , setelah ia melemparkan spagetthi masak ke wajah isterinya, di depan anak-anaknya.

Menurut Polis Chandler, Arizona, Amerika Syarikat  , Rabu (22/2/2012), Isidro yang tengah santap malam bersama dengan keluarganya, naik darah lantaran tidak menyukai rasa masakan spaghetti isterinya. Ia kemudian menyambar masakan spaghetti di depannya, tanpa basa-basi Isidro melemparkan ke wajah isterinya, dan merusak wastafel dapur, sementara anak-anaknya menonton.

Sejurus kemudian Isidro, mengambil telepon selularnya, kemudian mengkah hendak meninggalkan kediamannya, di sebuah apartmen, namun isterinya berupaya menghalanginya.

Hal itu malah membuatnya makin berang, ia melemparkan telepon selular yang digenggamnya ke lantai, yang membuatnya hancur berkeping-keping.

Isidro kemudian ditemukan oleh polis  di rumah orangtuanya,di sanalah ia ditangkap.Ia dijerat melakukan tindak pidana perbuatan tidak tertib, kerusakan erana tindak kriminal, dan mengganggu proses hukum. (Upi.com)

No comments:

Post a Comment