HTML/JavaScript

Sunday 19 February 2012

SURAT KASIH SAYANG MADEY KEPADA EHUD BARAK

Sunday, February 19, 2012

Pembangkang sanggup sokong Israel!, kata Madey al Mamakkutty (sini, di Malaysiakini).

Baiklah, sebelum kita membaca artikel di Malaysiakini itu, apa kata kita baca dahulu warkah berahi mintak sedekah Madey kepada Ehud Barak. Mintak dana. Madey mintak dana dari Israel kerana nak menang berlawan dgn PAS.

Kehadapan saudara yg diingati selalu Encik Ehud Barak,

Terlebih dahulu izinkan saya mewakili parti UMNO, Barisan Nasional, Kerajaan Malaysia dan seluruh rakyat Malaysia mengucapkan berkalung-kalung tahniah diatas perlantikan saudara sebagai Perdana Menteri Israel yg baru. Maafkan kami atas kelewatan mengucapkan selamat maju jaya dalam apa juga bom yg saudara nak letupkan.

Saudaraku yg dikasihi, tidak berapa lama lagi saya akan ke PBB bersama balaci saya Hamid Balaci. Sukacita kiranya dapat Hamid Balaci ini ditemukan dgn David Levis supaya perkara mencari dana untuk pilihanraya kami yg akan datang dapat dibincangkan. Kami percaya dgn watak kejam lagi tidak berperi-kemanusiaan saudara itu pastinya membolehkan kami menjadi peminta sedekah dan meminta-minta dari Dana Clinton. Saudara harus fahama kami sedang berlawan dgn PAS dan kami tak mau kalah. Kalah tak masyuuuuuuuk la!

Saudaraku yg dikasihi, perlu diingat kami dgn bangangnya telah menandatangani perjanjian dgn US yg mana membolehkan mereka menggunakan kem-kem tentera kami bila-bila masa dan berapa lama. Buatlah macam mak bapak depa punya. Tapi US kena la bantu kami dari segi kewangan dalam nak berlawan dgn PAS ini. Harap saudara dapat meng'kabel'kan perkara ini kpd Madeleine Albright yg juga sesuku Yahudi Laknatullah seperti saudara.

Saudaraku yg dikasihi, besarlah harapan saya sekira dimasa-masa akan datang ada usaha untuk mewujudkan hubungan diplomatik KL-Tel Aviv. Pun begitu, saya kena dulu buli, beli dan kelentong kaw-kaw ahli parlimen Malaysia dan rakyat Malaysia supaya depa tak mengamuk sakan. Dalam hal ini saya juga amat menghargai langkah-langkah yg telah diambil Jabatan Negara US.

Saya mewakili parti UMNO mengakhiri warkah ini dgn ribuan terima kasih.

Yg benar,
Madey 

Surat ini dipungut dari blog Tukar Tiub, jika ingin membaca surat versi original klik (sini).

~Libang Libu~

No comments:

Post a Comment